marți, 7 aprilie 2009

Weekendul acesta Olivo e la targul ArtizArt!

2 fete cucuiete studente la Arte si proprietare ale magazinului handmade ArtizArt s-au gandit sa organizeze un Targ de Florii, cu haine vintage, produse de artizanat si multe obiecte handmade. Printre ei, tzop si Olivo cu cosmeticele organice cu ulei de masline si untul de shea nerafinat.

Asadar, sambata si duminica ne gasiti in spatele TNB, pe terasa restaurantului Rodon (Hotel El Greco, str. Jean Louis Calderon nr. 16), intre 11 si 20. Intrarea e 7 lei dar include o bautura.

Merita sa treceti prin zona, terasa e foarte faina, vremea va fi buna, toate produsele Olivo vor avea reducere 25%, inclusiv cele noi care sosesc maine, vom avea si multe mostre de cremitze, iar eu de-abia va astept la o barfa.

5 comentarii:

  1. Cred ca ma infiintez si eu pe acolo, ca nu mi-ar prinde rau ceva cu ulei de masline. Orice :). Uite, daca ti-ar placea niste carti de la mine ai la mine pe blog (http://cartiteatrufilme.blogspot.com) o listuta cu ce dau gratuit. Ca tot e la moda donatia si trocul :). Sper sa ajuuung!

    RăspundețiȘtergere
  2. Super! Voi veni si eu. Abia astept sa va cunosc! Mihaela Dumitru

    RăspundețiȘtergere
  3. Venit, cumparat, plecat. Tare fain!

    RăspundețiȘtergere
  4. Mi-a parut rau ca nu am putut ajunge in Bucuresti, mi-ar fi facut mare placere sa va cunosc. Am dat o comanda acum vreo trei saptamani daca nu ma insel si produsele Olivo sunt o minunatie!!! M-ar fi interesat sa vad ce cremitze aveti, am un ten sensibil si as fi vrut sa vad care ar fi potrivita. Pacat ca n-am ajuns, dar poate cu alta ocazie! Numai bine! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna am citit pe recomandarile ciorapilor compresivi magnum 90 den ca au fost teststi si pe barbati si m-am convis ca sunt foarte confortabili,au un efect am picioarele calde permanent.Eu sunt multumit de ei si i recomand tuturor femei sau barbati,merita banii.Va multumesc.

    RăspundețiȘtergere