vineri, 24 aprilie 2009

Vrei sa faci sport? Du-te-n... padure!


Sunt siderata (nu, nu fan Sideris, desi si asta e adevarat). Adica iar mi-au iesit ochii ca la melc, cred ca in curand o sa incep sa seman cu Loredana Groza.
In parcurile din Bucuresti nu mai ai voie cu bicicleta si rolele, pe motiv de "accidente care se pot produce". Probabil in curand n-o sa mai fie voie nici sa alergi si nici sa vii cu copiii, ca si ei produc accidente. De fapt ce mai cautati in parc? mai bine lasati-o balta, sa putem sa le transformam in cartiere de lux fara sa observati.
Sincera sa fiu, cateodata si eu ma sperii de pustanii pe biciclete care merg ca nebunii prin parc si trec razant pe langa caruciorul lui Matei. Cred ca cea mai buna varianta ar fi piste pentru biciclisti in parc, e loc suficient pe alei. Dar asta cu rolele n-am inteles-o, si sincera sa fiu nici n-am mai auzit asa ceva in nici o tara civilizata.
Si inca o chestie tare, nu ai voie sa calci iarba. Nu florile, iarba care creste singura. Na, opreste copilul care vrea sa alerge sa nu intre pe iarba. Inca o chestie comunista de care nu am mai auzit pe nicaieri.
Partea draguta e ca nu se ocupa nimeni de probleme importante de genul scuipatul cojilor de seminte, care este sport national, practicat inclusiv de jandarmii care pazesc parcul si de mamele care isi plimba copiii (viitorul suna bine). Daca vreau sa stau pe o banca trebuie sa tolerez si marea de seminte de langa. Am trimis o sesizare la primaria sectorului 3, poate se prind si ei ca din asta ar putea scoate bani buni din amenzi.
Asa ca, dragii mei, retrag tot ce am zis despre mersul cu bicicleta si facutul de sport. In tara asta avem voie numai sa mancam seminte si sa mergem cu masina. Mai stam?

16 comentarii:

  1. Da, am vazut si eu in Austria si Germania lume care sta pe iarba si lume care alearga si se plimba prin iarba din parcuri - numai la noi nu ai voie si trebuie sa folosesti tot inevitabilul asfalt, pe care il folosesti anyway la orice ora si oriunde mergi... Halal!
    PS: ador cuvantul "siderat" :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu-s bibiclista, nici cu rolele nu ma dau (dar probabil o sa incep curand, cu fiica-mea :) ), dar mi se pare aberant. Si-atunci unde sa te plimbi? Printre masini? Ar fi o idee atunci sa interzica si masinile pe strazi, pe motiv de "accidente ce se pot produce". Si chiar n-ar mai conta apoi ca nu-i voie cu bicicleta in parc :P

    RăspundețiȘtergere
  3. Ralu, uite asta cu interzisul masinilor ar fi cea mai buna idee.. daca tot s-a ajuns la asa aberatii, macar sa le aplice uniform.

    RăspundețiȘtergere
  4. Si fumatul nu l-au interzis in parc?
    Inventiv romanu' asta!Bleah!

    RăspundețiȘtergere
  5. O Doamne, si rolele? Eu si FLorin tocmai ne-am roluit si ii plangewam pe bietii biciclisti care nu mai aveau voie in parc. Se pare ca ne includ si pe noi acum. E ingrozitor, eu una nu as scoate nasul pe strada pe roti fiind nici sa ma bati pentru ca sunt antitalent si, crede-ma, accidente acolo sigur as produce. Intre timp insa am vazt oameni si cu biciclete si cu role mai prin toate parcurile asa ca imi pare iar o ordonanta data de dragul de a mai scorni legi aberante. Asa ca eu o sa ma risc. Si-asa, abia am gasit pe cineva cu care sa merg in sfarsit si a inceput sa-mi placa. Oricum in August ma carambas si o sa ma pot da cu rolele pe unde "vrea muschii mei". Ah, si o sa pot sa stau si pe iarba, na!

    RăspundețiȘtergere
  6. Au avut azi emisiune la teveu si au zis ca doar cu bicicleta nu e voie in parc. Rollerii (sau cum s-or numi) sunt asimilati cu pietonii :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Au dat-o la intors, ca in parcul IOR deja incepusera gardienii sa te intoarca din drum cu rolele.

    RăspundețiȘtergere
  8. Dar cu tricicleta, trotineta, e voie?
    Dar cu căruciorul de copii e voie? Dar cu scaunul rulant? Că îmi cumpăr un scaun rulant de competiţie şi vrrrruuuum :)
    ...şi după aia îmi produc un accident... mie... şi mă dau în judecată. Ce ziceţi, o să câştig sau o să pierd? :)

    RăspundețiȘtergere
  9. http://www.petitieonline.ro/petitie-p04743049.html MD

    RăspundețiȘtergere
  10. DOMNUL PRIMAR LIVIU NEGOITA ACUM 3 ANI A INGURAJAT CAMPANIA "CAMPIOM PENTRU VIATA" ORGANIZATA DE RADIO "ITSY BITSY".TOT ATUNCI, A FACUT SI CARTEA BICICLISTULUI.OARE UNDE SUNT? POATE NE RASPUNDE PANA LA URMATOARELE ALEGERI, CAND SIGUR VA AVEA NEVOIE EL DE NOI.

    RăspundețiȘtergere
  11. Voiai sa spui "lasati-o balta", nu "lasa-ti-o balta". Romana asta...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu romana stau bine, e prima oara in intreaga mea existenta cand imi atrag cineva atentia ca nu am scris corect. Dar iti multumesc pentru ca ai facut-o :)

      Ștergere