joi, 16 aprilie 2009

Expo "bio" Harmony Fair

Mai intai, ma bucur ca apar evenimente bio. Harmony Fair e la a doua editie si sper sa ajunga la a o suta fara probleme. Din pacate insa mi se pare ca a inceput cu stangul, la cum arata expozitia de la Sala Palatului azi cand am vizitat-o.

Intentia a fost de targ "bio-zen", o combinatie de corp sanatos cu minte sanatoasa. Cosmetice si mancare naturale (nu mai suport cuvantul asta, bine, naturiste) si bio, chestii de masaj, yoga, feng shui, acupunctura si altele. Mie mi se pare ca a iesit cam supa, profilul consumatorului de bio nu e tot ala cu cel al consumatorului de yoga si hipnoza, grafologie si ce mai era pe acolo.
Partea proasta e cu organizarea. Mai intai, tarifele mari. Am contactat si eu organizatoarea cu gandul sa ma duc, dar investitia nu se justifica. Eram sigura ca nu va fi trafic. Si asta in conditiile in care ar fi trebuit sa se organizeze la sfarsitul lui martie, nu in timpul saptamanii dinainte de Paste cand din Bucuresti a plecat toata lumea, si cine a mai ramas se inghesuie prin magazine, nu la targuri de healthy living. Ce healthy living cand toata lumea face flotari pentru friptura si drob?
Anyway. Un targ care nu e (si) la sfarsitul saptamanii e degeaba. Un targ care e in perioade gen sarbatori, zile libere etc. e si mai degeaba. Un targ care n-are niste nume cunoscute printre expozanti are sanse mici sa atraga trafic.
O bila alba pentru intrarea gratuita, desi nu cred ca a facut cine stie ce diferenta.

Eu m-am dus sa evaluez targul pentru viitor si concurenta :) Viitorul nu suna bine deloc, iar concurenta nu am gasit decat unul din importatori, jumatate din cei trecuti la expozanti nu erau prezenti.

Sa nu credeti ca daca am subliniat punctele slabe nu incurajez initiativa. Cat mai multe evenimente bio inseamna cat mai mult awareness pentru public, poate asa intra cuvantul "bio" in vocabularul romanilor..

Expozitia mai e deschisa maine (vineri) intre 10 si 18, daca aveti drum prin centru puteti sa aruncati un ochi.

Un comentariu:

  1. Se pare ca nu si-au ales prea bine momentul, dar nici promovare nu a prea fost. Paste fericit!

    RăspundețiȘtergere