luni, 6 aprilie 2009

Cosmeticele Hemel 100% naturale... ce funny

Am primit o oferta de la un domn de la Hemel care, printre altele, zice asa:

"System Hemel International este o companie ambitioasa din Serbia, care de
15 ani se ocupa cu productia de produse cosmetice total naturale pe baza
de miere, ceara de albine, plante medicinale, uleiuri eterice, uleiuri
din plante si vitamine.

Toate produsele noastre sunt realizate dupa retete traditionale si au o
calitate de varf, ceea ce confirma prestigiosul premiu international
International Quality Crown Award pe care l-am primit la Londra, precum
si un mare numar de alte merite si premii.

Produsele cosmetice conventionale contin un mare procent de apa (80-90%).
Apa reprezinta mediul de dezvoltare a bacteriilor si a altor
microorganisme, ceea ce inseamna ca este necesar un conservant. La fel
sunt necesari si emulgatori pentru imbinarea grasimilor cu apa.
Intotdeauna sunt adaugate arome sintetice, aditivi, coloranti artificiali si inalbitori.

Produsele Hemel nu contin apa. Sunt 100% concentrate, 100% din continut reprezinta materii active: ceara de albine, miere, propolis, uleiuri vegetale, uleiuri eterice din plante medicinale."

Si acum ingredientele de pe un fard Hemel: talc, zea mays, zinc stearate, dimethicone, mica, isopropil isostearate, octyldodecyl stearoyl stearate, pentaerythrityl tetraisostearate, METHYLPARABEN, sorbic acid, PROPYLPARABEN, tetrasodium EDTA, BUTHYLPARABEN, BHT (lista luata de pe forumul lor de la un reprezentant).

Sa-mi spuna si mie cineva ca parabenii intra in lista aia 100% naturala si ma duc pe camp. Ca sa nu mai vorbim de restul care nu intra nici la ceara, nici la miere si nici la uleiuri.

Problema mea e urmatoarea: nu am folosit cosmetice Hemel, asa ca nu pot sa spun ca sunt bune sau nu. Din parerile citite pe net se pare ca sunt bunicele, unii zic ca da, unii ca nu (acum na, nici un produs cosmetic nu se potriveste tuturor). Nu contest faptul ca, daca au in compozitie tot ce spun, probabil sunt mai naturale decat alte produse. Eu am o mare problema cu afirmatia "100% naturale". Pentru ca asta e o afirmatie suficienta pentru necunoscatori ca sa-i faca sa cumpere, ca etichete nu prea citeste nimeni.

Uite asa o sa ajungem sa vedem reclama la Coca Cola 100% naturala...

7 comentarii:

  1. Cam asa e.... dar stii Oliviuta ca lumea se lasa prostita si crede? :(

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu m-as da cu asa ceva pe fata/corp nici sa ma omori! Sutn horror. La intrecere cu Avoanele si Oriflamele.

    RăspundețiȘtergere
  3. imi pare rau fiecare cu parerea lui dar nu as mai folosi in veci alte produse in afara de hemel iar cine le-a folosit in timp intelege ce spun si asta fara vreo reclama . Eu le folosesc de 2 ani si jumatate de cand am nascut fetita si nu le-as da pe altceva.

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt super produsele ,eu le folosesc de 5 ani de cand au aparur in ROMANIA !

    RăspundețiȘtergere
  6. Intr-adevaar, nu sunt 100% naturale dar sunt bune, mult mai bune ca multe alte cosmetice. Produsele pentru machiaj, da..nu au nicio treaba cu restul produselor Hemel..conti parabeni si alte minunatii, insa sunt mult mai bune ca Avon si Oriflame, L'Oreal....

    RăspundețiȘtergere