marți, 14 aprilie 2009

Charity Gift - poti sa donezi fara sa dai nimic


Singurul scop pe care il au oamenii in general sunt banii. De ce, nu stiu, n-am vazut nici un sicriu captusit cu bani pana acum. Dar asta e o alta discutie..
Prin natura specializarii si "carierei" mele, dar si a prietenilor pe care mi i-am facut de-a lungul timpului, stau aproape numai intre oameni bine ancorati in realitatea (foarte) materiala si in propriile portofele. De-asta am fost putin socata cand am dat de echipa de la Charity Gift. Care este un proiect de voluntariat (ce neinteresant imi suna inainte), un magazin online unde fiecare produs cumparat contine o donatie catre una din fundatiile cu care lucreaza Charity Gift (de la catei si copii pana la artisti si mediu).

Am fost socata pentru ca oamenii astia lucreaza acolo, unii cu program full-time (inclusiv cu evenimente in weekend), gratis. Adica sunt platiti cu satisfactia ca fac ceva bun si atat. Nu e voluntariat de-ala unde te duci o data pe luna sa duci cadouri la copii. E munca cu galeata. Nu mi-e foarte clar ce fel de om trebuie sa fii sa faci asa ceva (am presupus ca unul bogat si fara griji, dar nu e deloc asa), dar oricum mi-e greu sa imi inchid gura de admiratie.

Si ca sa spun si cum functioneaza proiectul Charity Gift: e un magazin cu carti, bijuterii, cosmetice, accesorii, seturi de ceai (si in curand si ceai, iubesc ceaiul), haine si pantofi, cadouri si tot felul de chestii faine, foarte multe unicat si handmade, in care sigur gasesti un cadou pentru oricine (mie mi-e greu sa ma hotarasc, prea multe optiuni) si mai ales un cadou pentru tine insati (zic insati pentru ca doamnele stiu cel mai bine cum e cu auto-cadorisirea :). Nu sunt foarte incantata de aspectul si functionalitatea site-ului, dar e in lucru unul nou care va arata exact cum trebuie. Dupa care imi fac abonament la ei.
Pana acum mi-am luat niste rame de poze, pictate de copiii de la fundatia Sf. Dimitrie, in care pozele lui Matei arata super.

Ideea e ca dupa capul meu Charity Gift e printre cele mai bune magazine de cadouri de la noi prin gama de produse si servicii, si cu siguranta cel mai bun pentru ca poti face si o fapta buna in timp ce-ti faci cumparaturile, fara sa te coste nimic (produsele sunt comercializate la acelasi pret sau la un pret mai mic decat la furnizori).

Promit sa nu mai cumpar cadouri decat de la ei. Voi?

2 comentarii: