marți, 21 aprilie 2009

Cele mai importante lucruri


M-am gandit un pic la ce ma preocupa pe mine in general si mi-am dat seama ca sunt prea multe lucruri. Asa ca le-am eliminat pe cele pe care nu le pot influenta deloc, pe cele care sunt superficiale, dupa care am facut o lista cu 5 puncte, ca nu ma descurc cu mai multe. Nu am inclus chestii de genul familie, copil si prieteni, ele nu ma preocupa pentru ca sunt asa cum trebuie.
5 puncte: taierea copacilor si padurile; consumul de alimente, cosmetice si alte produse nocive; poluarea aerului produsa de individ si industrie; gunoiul aruncat unde nu trebuie, ce nu trebuie si in ce cantitati nu trebuie; si fumatul.
O sa radeti, dar din toate acestea fumatul mi se pare cel mai ingrozitor lucru, pentru ca are consecinte pe termen scurt extrem de palpabile.

Ma gandesc in mod serios ca din toate cele de mai sus sa ma concentrez pe fumat (adica pe anti-fumat), cred ca o sa incep cu un blog, o sa continui cu niste campanii si daca reusesc poate fac si un ONG. Mai ramane sa gasesc metoda prin care sa ii poti face pe oameni sa constientizeze ce aduce fumatul dupa el, pentru ca am observat ca poti sa ii pui omului in fata si un plaman facut zob alaturi de posesorul proaspat decedat in chinuri si tot reactioneaza de parca ar fi o emisiune pe Discovery despre imperecherea furnicilor.

Libertatea a publicat un top al celor 5 cele mai virale reclame anti-fumat. Evident ca retarzii care citesc ziarul au bagat comentarii de genul "eu sunt fumatoare inraita ji prefer sa renunt la paine sau la alt dekt sa n-am tigari:)) ori tigari ori nik:))", na, limba romana e asortata cu intelepciunea deosebita. Suspectez un IQ 70.

O pun aici pe ultima din top, pe mine m-a impresionat cel mai tare si pentru ca m-am gandit la Matei, dar si pentru ca "I've been there".

Copilul tau plange daca se pierde 5 minute de tine. Cum crezi ca ar fi daca te-ar pierde pentru totdeauna?

2 comentarii:

  1. Iui! Acum ti-am vazut poza din avatar! Ce bebe dulce ai!!!! Tare frumos e! Si mamica tanara si frumoasa (are cu cine semana Matei). Sa iti traiasca sanatos, mare si voinic!

    RăspundețiȘtergere
  2. Din fericire pentru Matei, seamana cu taica-sau :)))
    Esti tare draguta :) Multumim!

    RăspundețiȘtergere