marți, 14 aprilie 2009

Am avut un weekend fun la ArtizArt



Am constatat ca in weekendul de Florii se fac mai multe targuri decat de Craciun. Weekendul acesta au fost 6 numai in Bucuresti, asa ca la ArtizArt a fost putina lume, dar de calitate. Pierderea cui nu a fost, erau o gramada de lucruri minunate, eu mi-am luat 3 perechi de cercei - vroiam una dar nu m-am putut abtine - si o fusta asortata la unii din ei (facuti din felii de lamai pictate). Dar cel mai de succes shopping a fost cel de oameni, atatia oameni faini la un loc nu prea mi se intampla sa gasesc. Oameni pasionati de facut chestii frumoase, oameni eco, oameni care muncesc pe gratis la fundatii ca sa faca viata altora mai buna.
A, si am gasit sapun din ulei de masline facut manual de o domnisoara din Suceava, asa ca m-am gandit sa completez gama Olivo cu el si i-am luat tot stocul. Sunt cu geranium, fructe de padure, coaja de portocala, menta si alte chestii yummi. Le pun pe site maine.

8 comentarii:

  1. Foarte fain, felicitari si mult succes!

    RăspundețiȘtergere
  2. Inca mai exista oameni de calitate, care iubesc frumosul si detesta violenta, care se pare ca e promovata mult prea mult.

    RăspundețiȘtergere
  3. Fusta? Of! Cand e omul atent la tine sa nu iti mai iei cercei si tu.....Hmmmmm :)

    RăspundețiȘtergere
  4. haha, de aia nu am mai gasit sapun duminica seara?

    RăspundețiȘtergere
  5. Hihi.. da, dar poti sa iei de la Olivo.. vin cu el in dinti daca imi dai un ceai pe terasa aia cu care ma tot pacalesti :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Bine, asa ramane. Dar sa rasara intai soarele, ca acum e cam trist

    RăspundețiȘtergere
  7. Am fost si eu :) dar nu aveati si crema anticeluluita :( unde a disparut? MD

    RăspundețiȘtergere
  8. Cred ca nu eram acolo :( Crema n-a venit de la furnizor, o sa soseasca cam pe 8-9 mai cu urmatorul transport.

    RăspundețiȘtergere