marți, 10 martie 2009

Top 20 cele mai nocive branduri de cosmetice

Sa continuam sa ne oripilam..
Din aceeasi sursa, Environmental Working Group, sa ne uitam pe lista celor 20 de branduri de cosmetice cele mai nocive (topul fiind realizat pe baza celor 226 de branduri cu cel putin 40 de produse aflate in baza lor de date). Si ce branduri...

Castigator detasat este producatorul L'Oreal, cu 6 game din 20. L'Oreal si-a adjudecat si locul 1 cu Superior Preference (produse de vopsit cu grad de risc 10! mai pe romaneste mai bine va turnati acid sulfuric in cap). Pe locurile 3,4, 8, 9 si 20 se afla si gamele Dark&Lovely, Biotherm, Redken, Garnier si Matrix. Da, e vorba de Biotherm-ul acela scump pentru care puneti bani deoparte la salariu ca sa va luati o crema anti-imbatranire. Si, din nou da, de Garnier-ul pe care ni-l luam ca nu ne permitem L'Oreal (haha), dar vrem sa folosim produse "de calitate".

Revenind. Pe locul 2 este gama Colorsilk de la Revlon. Iar vopsea, iar super marca. Nu mai comentez, concluzia o trageti singuri.

Locul 5, Clarins, care revine in forta dupa o clasare pe locul 1 la cele mai nocive companii producatoare de cosmetice. Personal nu-mi permit cosmetice de-astea de lux, asa ca pot sa rasuflu usurata ca nu mi-am otravit pielea cu asa ceva.

Locul 6, din nou Revlon, cu gama Ultima II, unde gasim niste minunate produse pentru fata cu grad de risc 10.

Locul 7, Procter&Gamble cu Clairol. Deja de aici situatia nu mai e asa de trista, sunt si multe produse cu grad de risc mic sau zero, dar si unele cu grad foarte mare - evident, tot vopseaua de par.

De restul marcilor din top nu am auzit, presupun ca sunt foarte populare in State. Gasiti topul in original aici daca vreti sa mai studiati un pic.

4 comentarii:

  1. Multumesc pentru informatiile folositoare. Link-ul oferit de tine m-a ajutat sa-mi fac o parere despre unele produse laudate de distribuitori ca performante si nenocive. Am gasit si salonul organic la care ai facut referire intr-o postare, dar nu reusesc sa-i contactez pentru o lista de produse/preturi. Am sa insist...
    Ema, Brasov

    RăspundețiȘtergere
  2. ma mir cum de Avon nu face parte din lista aceea sincer...!
    Eu folosesc doar produse din gama La Roche Posay si sunt foarte multumita :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar si La Roche Posay contine cativa ingredienti nocivi...trebuie identificati cu atentie si preferat brand-urile bio gen J.CATTIER, OLIVIER, BALM-BALM
    estetician AV

    RăspundețiȘtergere