marți, 24 martie 2009

Parfum pentru bebelusi

De ceva vreme ma dau pe un forum cu multe femei (nu o luati ca un misoginism, ma dau si pe unul cu multi barbati pe care colcaie prostia). Trecand peste inutilitatea acestui obicei, am avut ocazia sa aflu ca exista parfum pentru bebelusi (parfum, nu cosmetice cu parfum), cu care mamele parfumeaza hainele bebelusului sau chiar bebelusul. Cum produsul asta mi se pare la fel de inutil ca o roata patrata, am protestat. Urmeaza principalele motive care mi-au fost servite de mamele care isi dau bebelusii cu parfum (eu inca imi mai indes ochii in orbite):
- pentru ca miros a caca (francezii ar fi fericiti sa afle ca obiceiul lor s-a pastrat dupa atatea sute de ani). Chestia cu spalatul la fund si eventual schimbatul hainelor care miros e prea complicata
- pentru ca oricum vor folosi si ei cosmetice cu chimicale peste 20 de ani si mamele nu vor sa faca alergie atunci de la ele. Mai bine din timp.. eventual de la maternitate. Uite ca nu mi-a trecut prin minte sa adaug in bagajul de spital un Chanel. Faiv.
- pentru ca parfumurile pentru copii nu au alcool
- si, evident, ca sa miroasa frumos. Pentru ca, evident, un bebelus miroase urat. Cah.

Femeilor, parfumul este extrem de alergen! Da, da' miroase bine..
Fac poc.

4 comentarii:

  1. Si eu m-am "holbat" bine cand am zarit pe net ideea de parfum pt. bebelusi...

    Eu stiu ca parintii nostri adorau mirosul de bebelus. Nu sunt mamica, doar matusica, iar nepotica mea, pe langa ca e a mea si o vad cea mai frumoasa :), mai si miroase... ca un vis... Imposibil sa spui, tu ca mama, ca bebelusul tau miroase urat. Imposibil.

    Si banuiesc pe ce forum "te-ai dat", ca din cate am observat, unul din ele este mai retardat ca toate :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Oh my Goooodddd! Cum adica dai bietul copil cu parfum ca miroase a caca? Cine are creierul atat de prajit incat sa debiteze o asemenea prostie? Iarta-ma Olivia, dar sunt alergica la prostie si snobism. Vorba ta, de apa si sapun nu au auzit?
    Iar la faza cu cosmeticele pe care le vor folosi oricum peste 20 de ani, de ce nu le mai da sa traga si cate un fum din tigara, ca oricum peste 5-10 ani vor ajunge cel putin fumatori pasivi?

    RăspundețiȘtergere
  3. Trendul asta cu parfumul pt bebei mi se pare cretin de-a dreptul. Cum sa miroasa un bebe urat, a caca? Pai daca-l speli nu miroase....
    Snobismul snobismului.....
    La faza asta "pentru ca oricum vor folosi si ei cosmetice cu chimicale peste 20 de ani si mamele nu vor sa faca alergie atunci de la ele. Mai bine din timp." am ras cu lacrimi, apoi a inceput sa mi se faca mila de respectivii copii, daca mamele lor gandesc in acest mod.
    Trist.

    RăspundețiȘtergere