luni, 16 martie 2009

Cea mai buna papica (bio) de bebelusi



Matei are dermatita atopica. Asta inseamna ca de pe la doua luni jumate a inceput sa se umple de iritatii din cap pana-n picioare, care nedate non stop cu cremitze se transformau in niste bube ingrozitoare. Cum cauza e undeva in alimentatie, i-am scos pe rand ingredientele din piureuri, schimbat laptele, cerealele.. nimic, o tinea asa incontinuu, pana acum vreo cateva saptamani (adica pe la 9 luni), cand, ocupata fiind, nu i-am mai facut piureul de legume cu carne acasa si i-am dat borcanele de la Hipp. Moment in care bubitele au inceput sa dispara, iar acum daca ii mai apare cate una care oricum fuge repede.

Hipp e un producator austriac de mancarica bio pentru bebelusi, care este importat la noi dar din pacate nu se gaseste in nici un hipermarket (sau n-am reusit eu sa gasesc), insa au la Mega Image (acolo le-am descoperit prima oara). Acolo insa nu au foarte multe sortimente, asa ca am mai comandat si online la un magazin care vinde numai hrana pentru bebelusi (de unde iau si lapte Humana la pachet extralarge de 1500 gr), New Baby Milk. Produsele Hipp se mai gasesc pe la farmacii si la unele magazine online.
Noi am incercat borcanelul de paste cu peste si broccoli, cel cu rosii, cartofi si pui, desertul cu cacao si vanilie, si musli cu iaurt si afine. Toate sunt minunate, si cel mai mult ma bucur de cel cu peste, ca sa gasesti peste bio la noi sa-i poti face copilului e un task putin imposibil.
De costat costa 16 lei pachetul de 2 borcanele la Mega Image, adica aproape la fel cu Nestle.. cu diferenta ca astea sunt bio si stii sigur ce au pus in ele.

2 comentarii:

  1. E bine de retinut. Eu inca nu am copii dar ... sper ca anul viitor cel mai tarziu sa apara.
    Si eu folosesc produse bio pentru ingrijirea personala si detergenti bio.
    Sa aveti grija de voi!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt si copii care nu le apreciaza. Sophia mea nu a gustat mai mult de o lingurita doua din vreun borcanas (exceptand cele de fructe din care mai accepta uneori), fie ele bio.

    Dar e bine ca exista, mai ales pentru primele luni de diversificare.

    RăspundețiȘtergere