sâmbătă, 7 februarie 2009

Nectar natural (nu bio, doar natural)

In seara asta am avut surpriza sa dau la Auchan Titan peste un magazinas Orhei-Vit. Astia sunt niste basarabeni care fac diverse chestii bune bune, nectar, dulceata, muraturi etc. Eu sunt fan nectarul lor de cativa ani, nu il gasisem decat la Penny dar numai nectarul de caise, aici insa au toata gama si e yummi. Tocmai am lichidat cutia de nectar de visine si cirese dintr-o lovitura. Singura problema cu nectarul este ca are multe calorii.

Au si produse pentru copii, piure, nectar si suc, ei spun ca le fac din fructe si legume cultivate pe terenurile lor, fara pesticide si departe de zonele industriale. Nu sunt certificate, dar exista sanse ca oamenii sa vorbeasca serios. Am citit informatiile acestea pe site-ul lor, in limba engleza, pentru ca cele in romana erau scrise cu litere chirilice. Asta m-a suparat rau, dar nu are legatura cu calitatea produselor.

Continut nectar: 65% piure de fructe, sirop de zahar, acid citric.
Calorii: 64/100 gr (mda, am inghitit 640 de calorii dintr-o data, nu-i nimic, si asa azi am mancat un castron de iaurt si 5 ciuperci). Clar nu se recomanda daca tineti cura de slabire, dar vi le recomand daca sunteti bauturi de sucuri (decat Coca Cola care e otrava la pet, mai bine asa ceva). Comparativ, Coca Cola are 42 calorii/100 gr, Fanta 46 calorii, Pepsi Twist 41, Pfanner in jur de 50, Prigat 44, Cappy 47, Santal 45. Calculele vi le faceti singuri.

Magazinasul e langa serviciul clienti Auchan.

Un comentariu:

  1. Aceleasi sucuri de la Orhei-Vit le gasesti si in noul mall din Cotroceni - magazinul se numeste ODA FRESH si este deasupra la REAL
    Tot acolo mai gasesti si pufuleti dulci "Cristinuta", tot din R.Moldova

    RăspundețiȘtergere