joi, 26 februarie 2009

Ceainaria mea preferata



De obicei nu dezvolt dependenta de localuri, asta din cauza ca mi-e foarte greu sa gasesc unul mulat pe gustul meu. Acum cativa ani ma duceam in fiecare weekend in Stuf, pana au inceput sa puna house si mi-au distrus cheful de tzopait. Inca mai caut un loc asemanator, dar pana atunci am gasit un alt loc perfect. Se numeste ceainaria Green Tea si este pe undeva pe langa Hala Traian, pe o straduta.

Am ajuns acolo la recomandarea unei prietene care vinde vintage, si de atunci (sunt vreo cateva luni) nu ma mai intalnesc cu nimeni decat acolo. Locul e ideal pentru: intalniri de afaceri (suficient de elegant si deosebit ca sa dai bine, suficient de neprotocolar ca sa fie toata lumea relaxata), barfa cu prietenele, relaxare de unul singur (au o gramada de carti faine), si in general cam pentru orice activitate care se poate combina cu un ceai.

Iubesc ceainaria asta pentru ca:
- nu se fumeaza DELOC, adica nu ai sanse ca din locul amenajat pentru fumatori (care e de obicei cam 3 sferturi din local) sa vina un miros ingrozitor spre locul tau de asa-zis nefumator
- au muulte ceaiuri, inclusiv organice (asta mi s-a parut minunat), pe care le servesc asa cum trebuie, si-ti spun si cat trebuie tinut in functie de sortiment
- au multe alte bunatati care merg bine cu ceaiul: dulceata de nuci verzi, cirese amare etc. (din pacate insa stocurile se termina cu viteza luminii), checuri si prajiturele, sandwichuri inclusiv vegetarian si altele si altele
- se poate juca rummy sau carti (iti dau ei obiectul muncii)
- personalul e foarte amabil (inca n-am vazut nici o "mutra acra de chelner plictisit care uraste toti clientii pentru ca trebuie sa munceasca, si ce daca lasi bacsis")
- ceainaria arata pe dinafara ca o casuta de turta dulce, iar inauntru au salon japonez, salon indian, mansarda care e preferata mea (coltisorul din poza) si un parter deschis, care mie personal mi se pare punctul slab al decorului pentru ca seamana mai degraba cu o berarie germana + o camera amenajata ca magazinas de chestiute gen ceai si accesorii + baia care arata cam cum mi-as dori-o eu pe a mea de acasa (adica nu tipica toaleta cu pereti despartitori si mobilier rece)
Dar cum evident eu nu sunt singura indragostita de locul asta, seara si in weekend imi fac rezervare intotdeauna pentru ca de obicei e plin ochi.
Site-ul lor e www.greentea.ro.

3 comentarii:

  1. Pare superb... sigur ar fi si locul meu preferat, daca as locui in Bucuresti :). Mai ales ca in Timisoara singurul local unde imi place sa merg este Carturesti (ceai grozav, nu se fumeaza, carti, servire degajata si placuta).

    RăspundețiȘtergere
  2. ai mareee dreptate , de ce ai devenit fan al acestui loc , isi merita banutii cu prisosinta si mai ales ca nu este foarte scump ptr un cadru intim si foarte reconfortant

    RăspundețiȘtergere