joi, 8 ianuarie 2009

Ce vreau eu sa fac cu blogul Organic in Romania

Daca ati ajuns la mine pe blog inseamna ca facem parte din aceeasi categorie: fani produse bio- organice, ecologisti convinsi si adepti ai unui mod de viata cat de cat sanatos (foarte sanatos nu pot sa spun pentru ca as minti, in ceea ce ma priveste). Deci avem deja ceva in comun si despre aceasta vom discuta aici.
Mi-am propus sa urmaresc fenomenul bio-organic in Romania, asa in fasa cum e el deocamdata, dar din fericire crescand ca Fat-Frumos intr-un an cat altii in zece. O sa urmarim impreuna tot ce apare nou in domeniu, magazine clasice, magazine online, producatori, branduri de tot ce inseamna bio-organic: alimente, cosmetice, textile, dar si initiative ecologice.
Mi-am mai propus sa urmarim impreuna noutatile in domeniu, asa ca astept comentarii, idei si informatii de la voi.
Pana atunci.. un an cat mai bio!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu